Info - veke 21

NÅ MÅ DU BOKSTAVELIGTALT GÅ OVER SYKKEKEN DIN!

Det er uhyre viktig, ja jeg vil si helt avgjørende at doningen du setter deg på Lørdag morgen er i ship shape. Sørlig sjekkes følgende: Har du gode dekk og slanger? Er drev og kjede brukbart? Virker giret greit? Er bremseklossene noenlunde,og rett justert, (ikke i kontakt med dekket)?

Er felgene rette og uten slark i lager? Alle wiere forholdsvis nye? Ikke slark i styrelager etc? Kranken tight og fin.( En rytter måtte sporenstreks bytte hele kranken etter at det ble oppdaget slark i systemet. Dette kunne blitt sjebnesvangert for rytteren. Kjipt visst kranken for veggimellom ved bomstasjonen. Karen er kjend for å vere hard med gognin) Er verktøytaska på plass, sammen med ekstra slange? Husk lys fremme og bak. Har du gått gjennom følgende nevnte ting bør det ikke være utstyret som stopper deg for å nå målsetningen om tid på 6 eller 8 timer.

ADVARSEL: De som står på streken med noe av dette i elendig forfatning kan ikke forvente at resten av pulja venter. Da blir du overlatt til høyere makter... Hadde mareritt om trøya i natt, Her må vi bare folde hendene og be til de samme høyere maktene som nevnt ovenfor.